Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


2 Haziran 2008 Pazartesi

Spor aktivitelerimiz

Aktivite 1: Kurek cekiyoruz
Ilk spor aktivitemizi "Haydi Oynuyoruz"`dan aldik. Nilufer`i karsima oturtup "fis fis kayikci" esliginde onu one dogru cektim. Daha sonra da arkaya dogru iterek arkaya gitmesini sagladim. Nilufer`in hem kol kaslari hem de sirt kaslarini calistirmis olduk.
Aktivite 2: Havada ucuyoruz
Kendim yere yattim. Nilufer`i kucakladim. Nilufer`i bir asagiya bir yukariya kaldirdim. Boylelikle onun boyun kaslari benim de kol kaslarim calismis oldu.
Aktivite 3: Tunelden geciyoruz
Kizim yuz ustu durmasini pek sevmiyor. Eger kendisi yuz ustu donmusse o zaman biraz duruyor oyle sonra yine yana donuyor. Biz de yuz ustu durmaya alistirmak icin onu yuz ustu yatirdik, kenarlara yastik koyduk. Onune de cok sevdigi topunu koyduk. Boylelikle ona ulasmaya calistigi icin ve yanlara donemedigi icin boyle yuz ustu baya bir sure durdu.

Aktivite 4: Ayaga kalkiyoruz
Bu aktivitede once Nilufer`i yere yatirdim. Nilufer`in ellerinden tuttum ve hafif one dogru cektim. Boylelikle oturur duruma geldi. Sonra ellerinden tutarak yukari dogru kaldirdim. Bu da ayaga kalkmasini sagladi. Artik ellerinden tutunca kendi kendine ayakta durabiliyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende oğlum Poyraz'la fış fış kayıkçı egzersizi yapıyorum ancak ben bunu müzikal bir egzersiz olarak yapıyordum:)bebeklerin ve çocukların ritm duygularının gelişimine katkıda bulunan bir egzersiz.Şarkıyı zaman zaman yavaşlayarak yada hızlanarak söyleyip ileri geri hareketi ritme göre yapınca aynı zamanda müzikal bir egzersize dönüşüyor:)