Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Nisan 2008 Perşembe

Dede & IKEA

Dedemiz Turkiye'den bizi ziyarete gelmis, bakin bizlere neler getirmis! Daha once Didem'in su postunda onerdigi YA-PA Kutu Sozlugu annem (yarin da ben), 12 Klasik Masal kitabini da ben cok sevdik. "Ilk Sozcuklerim" kitabini geri vermeyi dusunuyoruz cunku icindeki "uzaktan kumanda" gibi alet duzgun calismiyor. (sozde dogru cevabin ustune basinca yesil isik yanmali ama yanmiyor!)

Isim kartlarimiz geceden masamiza dizilmis, uc boyutlu esleri yanlarina konmus, sabah kalkip eslenmeyi bekliyor.

Eslenince iste boyle olacak.

Bunlar da cumartesi gunu IKEA'dan cikip Montessori dolabimiza girenler. Hepsinden cok memnunuz. Dolabimiz her gecen gun zenginlesiyor. :-)

4 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Kartları beğendiğindiğinize sevindim. Bizde Pazar günü İKEAya gitmiştik. Aynı bardaklardan bizde aldık. Evde sürekli o bardakla birşeyler içiliyor. Mavisiyle süt içebilir miyim, sarısı portakal suyu için diye diye sürekli bir bardak tüketimi halindeyiz.

Bir de sayfayada ekleyeceğim mutfak seti aldık. Bora çok seviyor. Bizim çocukluğumuzda oynadığımız alümünyum tencerelerin minyatürleri ve kek pasta kalıpları.

Bende kendime bir an önce bir çekmeceli bir dolap alacağım.
Sevgiler

Esra dedi ki...

Biliyorum o mutfak setini. Defne de biraz buyusun ben de almayi dusunuyorum. :-)

burcu dedi ki...

Esra, eşleştirme kartalrını nereden aldınız, çok güzelmiş. Bir de bu kartları ortalama kaç yaşında eşleştirebiliyor.
sevgiler , Burcu

Esra dedi ki...

Burcucugum, grupta Didem bahsetmisti.
Eslestirme kartlari degiller, hepsinden tek tane var kutuda. Cift yok. YA-Pa'nin. Cagaloglunda kendi yeri varmis teyzem oradan almis.
Mail arsivinde "YA-PA" diye ararsan Didem'in maillerini okuyabilirsin.
Sevgiler