Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


30 Nisan 2008 Çarşamba

Dila'nın su aktivitesi

Nilgün - Dila (14,5 aylık)

Su aktivitesi bizim için iyi denk geldi diyorduk ki Dila nezle oldu ve her gün yapmayı planladığımız ve fotoğraflayacağımız küvette su çalışmalarımızı kısa kesmek zorunda kaldık. O nedenle fotoğraf yok ama ben yaptıklarımızı anlatacağım.

Dila önce kendi küvetine oturtuldu ve ördekler de küvetin içine konuldu. Önceden hazırlanmış su yavaş yavaş küvete Dila'nın ayaklarının üzerinden döküldü, bu sırada küvet doldu ve ördekler suda yüzmeye başladı, ördeklerle şarkı Dila maşrapa ile doldur boşalt oynmaya çalıştı ancak maşrapa büyük, küvet küçük olunca pek başarılı olamadı, bir sonrakinde küçük bir kap vereceğim eline. Bacaklar ve eller ile suya şap şap yapmaca, arada küvetteki suyu yalamaca ile aktivitemiz son buldu.

Hiç yorum yok: