Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


16 Şubat 2009 Pazartesi

BEO- Geometrik Sekiller

Doruk Sevin - 24 Ay


Bu haftanın konusu zaten bizim sürekli yaptıgımız etkinliklerden biri oldugundan daha önceki fotolarımız detayları göstermese bile bu haftanın aktivitesine yazmak istedim. Önce el işi kagıtlarından cesitli geoemtrik sekiller kesip buyukce bir kagıda yapıstırdık, mavi ücgen, kırmızı kare, sarı daire ve yesil dikdörtgen. Yine mavi, kırmızı, sarı ve yesil kapların içine de, mısır, kırmızı mercimek, yesil mercimek ve fasulye koydum. Doruk da bunları renklerine uygun olarak, sekillerin icine doldurdu.

Sekillerle ilgili bir de surekli oyun odasının kapısında asılı olan Poldi serisinden Şekiller posterimiz uzerinde konusuyoruz.
Bu posterde farklı farklı objelerin icinde geometrik sekillerin de bulundugunu gormus oluyor.

Sevgiler
www.dorukveneslihan.blogspot.com

Hiç yorum yok: