Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


5 Şubat 2009 Perşembe

Renk Öğretiminde Kırmızı Kitap




Ozan'ın renkleri öğrenmesine bugün büyük bir adım attık. Rengimiz kırmızıydı ve kitabımızda kıpkırmızı. Ozan'ın evdeki eşyalarının içinden kırmızı renkte olanları ayırdım.Yere beyaz bir çarşaf serdim ve eşyalarını sıra ile üzerine koyup fotoğraflarını çektim. Sonra ozalitçiye gittim ve istediğim ebatta fotoğraf kağıdına baskı yaptırdım. Sonra da spirallettim. Kırmızı kitabı hazırdı. Hepsi Ozan'ın eşyaları olduğundan kitabı görünce çok mutlu oldu. İlerleyen günlerde başka renkli kitapları da kütüphanemize eklemeyi düşünüyorum. Fotoğraf çekimini daha güzel yapabilen ve photoshop kullanabilen varsa daha güzel bir kitapta hazırlanacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: