Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


11 Şubat 2009 Çarşamba

Sevgililer Gunu Aktiviteleri

Esra (Archi*Sugar) ve kizi Defne (3 yas)
......................................................................
Sevgililer gununu insanin canindan, kanindan, kalbinden cikmis bir sevgili ile paylasmasindan daha tatli ne olabilir. Iki haftadir cesitli kirmizi, pembe, kalpli, sevgi dolu aktiviteler yapiyoruz kizimla. Birkac tanesini fikir vermesi acisindan paylasmak istiyorum.

Kalplerle hayvan sekilleri yapma:

Cesitli websitelerinde farkli ornekler var ayrica kendi hayalgucunuz de yardimci olacaktir. Birkac ornek site:
DLTK's Growing Together - Kelebek motifi
Valentine's Day Butterfly - Kelebek
No Time For Flashcards - Kelebek
Kid's Crafts - Kelebek, fare, kedi, fil



Kalp kartlari esleme:
Teaching Montessori blogundan aldigim cok benzer kalp sekillerini bastim ve laminasyonunu yaptim. Esleme oyununu cok seven kizim icin eglenceli oldu. Ayni kartlarla memory oyunu da oynamak mumkun. Daha once yayinladigim kar taneleri esleme oyununa benzer bir oyun.


Kalplerle sayma:
Activity Village sayfasindan yukledigim sayi - nokta esleme oyununa bayildi kizim. Adresi surada: Valentine Number Match



Sevgililer Gunu sinirli boyama:
Internette binlercesi var, google'dan kolaylikla arayip bulabilirsiniz. Herhangi bir google aramasi.



Kagit Cocuk Giydirme:
Activity Village'in kagit cocuk giydirme bolumu harika. Buradaki Sevgililer Gunu temasi da cok tatli gercekten. Kagit bebekleri bastiktan sonra lamine ederseniz daha dayanikli olur ve daha uzun zaman oynanabilir. Adres: Paper Dolls


Sevgiyle kalin...
Archi*Sugar

Hiç yorum yok: