Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


4 Şubat 2009 Çarşamba

B.E.O - Gölge (Karagöz Hacivat)

SIYAH ve REM (2,5 yaş)




REM ile gölgelerle ilgili oyunlar oynardık. Dışarda, odasında gölgemizi gördüğümüzde gösterip ne olduğunu anlatırdım.

Gölge deyince aklıma Karagöz ve Hacivat geldi. Acaba ben de evde bir sahne oluşturabilir miyim dedim? Önce Hacivat ve Karagöz tasvirlerini bulup kesip hazırladım. Aslında bacaklarının ve belinin oynamasını sağlayacaktım ama REM çok sabırsız, o nedenle yapamadım ama yine de güzel oldu. Masanın ayaklarının arasına fırın pişirme kağıdı ile sahne yaptım. Arkasında mum yaktım. REM'i de ön tarafa geçmesini söyledim. Hacivat ile Karagöz sahneye çıkınca çok hoşuna gitti, çok güldü. Ama bir oyun sergilemek mümkün olmadı. Arkaya geçti, Karagözle Hacivatı aldı, vs.

Aktiviteleri takip edip REM ile yapmaya çalışıyorum ama burada yayınlamaya pek vaktim olmuyor.

Herkese saygılar, sevgiler.

Hiç yorum yok: