Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


30 Aralık 2008 Salı

BEÖ:Yeni yıl

BEÖ Yeni konusu, yeni yıl.. Aralıktan cıkıp Ocak ayına kavusuyoruz.. Yeniyıl denilince aklımıza ilk gelen kar olduğundan, karla ilgili aktiviteler yaptık..

ZE. 2y 3h 5g'lük.. http://zeyneperva.blogspot.com

İlk önce balkon ve pencere pervazlarında biriken karlardan alıp eline verdim.. "şşook" dedi,soğuk yani.. Sonra kardan adam yaptık..

Gözleri çörekotu,agzı mercimek:)


Sonra, TUBITAK yayınlarından, "Karlı Bir gün"ü okuduk,kar bilgimizi pekiştirdik..


Hızımızı alamadık bir de kardan adamlı hediye kart hazırladık.
ZE en cok yapıştırıcıyı sevdi..

Kartonu ikiye katlayıp kardan adam seklinde kestik.. Ön yüzüne yapıştırıcı sürüp,pamukları yapıştırdık.. Sonra hazır göz sekillerini yapıştırdık,kırmızı polardan sapka kestik..

ZE yapıştırıcıyı sürüyor..
Bir de karnına üç tane kırmızı polar yapıştırdık..


Sonra tepesinden delik acıp,kurdele taktık.. İçine de beyaz kagıt yapıştırıp, "mutlu yıllar" yazdık..

Pek eğlendik ama karlar içinde yuvarlanmak hala en büyük hayalimiz:) -en azından benim-

Hiç yorum yok: