Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


10 Mayıs 2008 Cumartesi

Defne'min Bahar Aktivitesi

>Hülya ve Defne - 5,5 Aylık





















Defne'm aktiviteye anneannesinin bahçede yetiştirdiği bahar sebzelerinin tadına bakarak katıldı. Benim rahmetli anneanneciğimden kalma bir alışkanlıkla, annem de bahçesinde ufak çapta sebze ve meyve yetiştirir. Defne'm de fotoğrafta görüldüğü gibi taze soğanı büyük bir iştahla ısırmaya çalışıyor. Kaşınan diş etlerine de iyi geliyor. Bazen yemeğini yedirirken eline taze soğanı tutuşturuyorum onun yapraklarını koparırken çok eğleniyor.Taze baklanın da tadına bakan Defne'm en çok yeşil soğan ve salatalığı sevdi. Çileklerimiz henüz kızarmadığı için onların tadına bakamadık.

Defne 3,5 aylıktan beri kucağımızda yemeğimize eşlik ettiği için ara sıra mevsimlik sebze ve meyvelerin tadına baktırıyorum. Örneğin bir tabak dolusu tereye bakıp kollarını çırpıyor (yeşil renk ilgisini çekiyor). Bende ağzına değdiriyorum. Meraklı gözlerle tadına bakmaya çalışıyor. Aynısını minik domateslere de yapıyor.

Hiç yorum yok: