Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


2 Mayıs 2008 Cuma

Haftanın Aktivitesi: Su

Efe 18,5 aylık

Efe'de bütün çokcuklar gibi suya bayılıyor. Banyo yapmayı, ellerini, yüzünü yıkamayı, su ile ilgili herşey eğlenceli olarak başlayıp. Ağlama ile sona eğriyor.
ilk aktivitemizde çiçek sulamak oldu. Gerçi başlarda pek başarılı olamadık. O daha çok su ile oynamayı ve yerlere su dökmeyi tercih etti ama denemelerimiz sonunda başarılı olduk.İkinci aktivitemiz su dolu bir kaptaki suyu boş kaba taşımaktı. Bu da bir önceki gibi ilk başlarda olmadı. Efe bütün çocuklar gibi suyu çok sevdiği için suyu gördüğü yerde sıçratarak oynamayı tercih ediyor. ilk başlarda su ile oynadı, bardağı doldurup suyu içmek istedi. Ama sonunda bu aktivitemizide başarı ile sonuçlandırdık ve hepsi olmasada kabımıza su doldurmayı başardık.Ve son olarak su dolu kabımıza efe'nin küçük oyuncaklarını içine attım. Elimizede eleğimizi aldık. Oyuncakları elekle alıp, boş kaba aktarmayı gösterdim. Efe en çabuk bunu öğrendi ve en çok da bunu sevdi. Bu aktivitemizi bitirmek bayağı zor oldu. :)

Hiç yorum yok: