Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


26 Aralık 2008 Cuma

BEÖ: YENİ YIL

Ayça - Erin 21ay

Bu hafta Büyüyorum Eğleniyorum Öğreniyorum aktiviyesi yeni yıl.. aslında önümüzdeki günlerde birçok yeni yıl aktivitemiz var ancak dün evde NAİL AMCA :) ( Noel baba) geyiklerindne bir tane beraber yapıp odamıza astık.. soğuk kış günleri için ev içi bir aktivite..

Önce kullanılmış atık omuş kartonlarımıza el ve ayaklarımızı çizdik , hem Erin'in hem benim

0001 0002

Sonra çizdiğimiz şablonları kesip sulu boya ile boyadık ve kurumaları için bıraktık.

0003 0004

Kuruyan parçaları yapıştırdık.

0005

İşte anne ve çocuk geyiklerimiz odamızı süslüyor :)

0006

Hiç yorum yok: