Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


12 Aralık 2008 Cuma

Dokular

Ayça-Erin (21 ay)

Çok önceleri bu haftanın aktivitesi ile ilgili bir çalışma yapmıştım.. bu blogda da bulunsun istedim.

Teaching Touchables Texture Squares buradan ve Montessori Blogumuzdaki posttan yola çıkarak elişimi geliştirdim bu hafta .

Kalmış kumaşları çeşitli şekillerde kesip bazılarını elimde bazılarını dikiş makinesinde dikip içlerine elyaf koydum bir de saklamak için torba diktim.. hem çok güzel bir doğum günü hediyesi oldu hem de Erin için yeni bir oyuncak. Bununla neler yaparsınız?

Yastıkları torbasına koyup boşaltabilirsiniz,
Dokularını yüzüne eline sürmesini sağlayıp kumaşın ne olduğunu söyleyebilirsiniz,
Renklerine göre ayırılabilirsiniz
Şekillerine göre ayırabilirsiniz,
Eşini bul oynayabilirsiniz .. Bebeğinizin yaş grubuna göre bunun gibi aktiviteler yapabilirsiniz..

Hiç yorum yok: