Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


21 Aralık 2009 Pazartesi

ALPİ' YE CEMRE' DEN PAKET VAR

ElfAna & Alpi(42 ay)

Erkenden haber uçurmuştu sevgili Asiye bize: "Ben hep aceleciyimdir"diye. E sürpriz dediğin de beklenmedik anda olursa sürprizdir:)Öğleye doğru zil çaldı&"PTT!!" yi duyduk & koşturduk kapıya. Alpi paketi alır almaz heyecanla zıplamaya başladı. Koliyi açana kadar heyecanı çenesine vurdu:)


"A-aa! Miyni pinangooo!!" Fırlat.. "Kazakmış!!" Fırlat.."İşte bu kesin benimki!" :)) Sevgili Asiye&Cemre sadece Alpi' ye değil; anne&babasına da hediyeler hazırlamışlar. (Yazdıkların benim için çok anlamlı.Tekrar teşekkürler)
Nihayet yap-bozuna ulaşınca; önce gözlerini kapatıp elleriyle hissetti:)
Hemen sonrasında gözlerini açıp işe koyuldu.
Dört mevsimin işlendiği, rengarenk,iki aşamalı bir yapboz. İkinci aşamasında da ayrıntıları bulup, ilgili resmi kapatıyorsun.
Bu da benim el işi, göz nuru&fazlasını hissettiren şalım:) RifBaba' nın bileti ise buzdolabında çekiliş gününü bekliyor.

Hiç yorum yok: