Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


11 Aralık 2009 Cuma

Cd Çalışması..

Batıkan (18 aylık)
Batı'nın günlüğü

Bu aktiviteyi Füsfüs'dan görmüştüm, kendisi kartlarla yapmıştı ama benim elimde mevcut cd!ler vardı biz de cd'lerle yaptık, kim bilir zamanın da ne severek dinler yada izlerdik :):) Elime ne kadar kutu geçse biriktiriyorum ve çok ta faydasını görüyoruz.. Bu kutuyu aslında daha süslü hale getirecektim ama dün çok sıkılınca Batıkan hemen aklıma geldi ve yaptım oynasın istedim ;)
Kesinlikle tavsiye ederim başka hiç birşeyle bu kadar oyalanmamıştı ;)
Malzeme de bir adet uygun kutu ve birkaç tane cd..
Kutuya cd'leri geçirebileceği bir açıklık yapılır ve cd'ler tek tek atılır...

Bu yukarıdaki de tamamen atmasyon :) ben tarafından ;)
Görmüş olduğunuz cd kabına, cd'leri geçirmece :) tabii kolay geldi ve ilkiyle daha çok oyalandı...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hem pratik hem elenceli hemde sıfır maliyetli:))
çok güzel tuttum bu fikri

sule_bilge dedi ki...

tebrikler melikecim,onca ödev cdsini napsam diyordum.
bu cd liğe geçirme işini ben de denetiyorum,boşalta kısmı daha çok ilgisini çekiyor:D