Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


25 Aralık 2009 Cuma

BEÖ 4; fotoğraf

Öncelikle yeni yıl hediye arkadaşlığını kaçırmanın üzüntüsü içindeyiz, seneye inşallah...Bir önceki aktiviteyi şimdi ekleyebiliyoruz, yüzümüze vurmayın...

Bu çerçeveyi çok seviyorum ama içindeki resim soluk görünüyor, duruyla albümden fotoğraf seçtik, eh biraz yönlendirmiş olabilirim, ana yüreği, astık duvarımıza, oyalandık işte, ne demiş Üstün Dökmen, 'mutluluğun anahtarı, küçük şeyler'

Bu cıbıl olanı beğendi(m)k, Bodrum ikoncanları gibi, aslında gerçekten Bodrumdaydı bu kız, yedi aylıktı. Allahım o ne tatildi, öldürmüştün bizi yorgunluktan.




Bu el-ayak izlerini de 8 aylıkken yaptık, suluboyayla boyayıp kağıda bastırmak gerekiyor ama çok zorlamıştı Durucum, Aylinle tam vazgeçmek üzereyken son bir deneme dedik, en düzgünü o oldu, arkasına tarih atıp astık.



duru karakaş, 25 ay
http://durugunlerimiz.blogspot.com/

Hiç yorum yok: