Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


22 Aralık 2009 Salı

BEÖ - Fotoğraf ve Arşivleme..

K.BAYRAM (1) (Large)

Güneş-Begüm 17 Aylık

Lcw'nın geçen sezon dergisine bilgisayardan aldıgım çıktıları prit ile yapıştırdım...

Begüm görünce çok hoşuna gitti :) 5 sayfalık kısa bir hikaye oldu, derginin kalan kısımlarını başka hikayelerle devam ettirmeyi düşünüyorum.

Fotograflarımı yedek harddisk'ten kaybettim ve çok zor oldu geri getirmem, hem madii, hem manevi üzdü beni, bundan sonra her ay seçtiğim fotoları albümlüyorum mutlaka, ama albümde hep sıkıntı yaşıyordum çözüm buldum :) 30'luk sunum dosyaları aldım, her sayfasına 4 fotograf sığıyor, 120 fotoğrafı saklayabiliyorum, 60'lık alınırsa 240 fotograf oluyor, ben 30'luk alıp, bastırdığım fotoğrafları A4 kağıda yapıştırıyorum, altına fotoğrafa ait not yazıyorum, hatta fotoğraftaki kişilerede yazdırabilirim ilerisi için diye düşünüyorum, ön cebine 1 Ay 1 Foto'daki fotoğraflarını koyuyorum, yan cebine ise içindekileri, ben çok beğendim çok kullanışlı kolay ve şık oldu. Begümde kolaylıkla sayfaları çevirebiliyor.

Hiç yorum yok: