Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


31 Aralık 2009 Perşembe

B.E.Ö:Yeni Yıl




Her konudan bir faaliyet yaptığımız halde fırsat olmamıştı buraya eklemek..
Bu sefer fotoğrafları güzel olmasa da eklemek istedim Yeni Yıl konulu faaliyetimizi...

Aslında çekilişler de başlıbaşına bir Yeni Yıl faaliyeti olsa da,bu konuda çeşit çok haliyle:)

Ayça'nın bu Nail baba:) isimli şahsiyetinin kesme alıştırmalı bir resmini bulmuştum internette...
Ada önce boyadı , sonra da sakallarını noktalı yerlerden kesti...Çok da komiğine gitti yaparken...
Nail baba traş oluyormuş:))

Elif.Ada(3 yaş)

1 yorum:

sufi dedi ki...

Tüm Montessori Eğitimi ekibinin can anneleri ve güzel çocuklarının yeni yılını bizler de ekip olarak kutlarız aşkla neşeyle mutluluk ve sağlıkla dolmalarını dileriz sevgilerimizle.