Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


31 Aralık 2009 Perşembe

Yeni Yıl Hediye Arkadaşı:Eren


Eren'e ve sevgili annesi Helil'e buradan da tekrar teşekkür ediyoruz...
Ada çook beğendi hediyelerini...

23 Nisan'daki çekilişten olaya yabancı değildi ama ben yine anlatmıştım ona...Sanıyorum bu seferki çekilişin daha çok farkındaydı...

Birkaç gün önce biz de kendi hediyelerimizi hazırlayıp yollamıştık...

Ada, şaşkın şaşkın açtı paketini...Eren'in resmine baktı...Sonra paketin içindekileri hızla çıkarttı...Bayılıyorum onun bu sessiz,ilgili hallerine...
Eren Ada'ya çok güzel bir bingo oyunu almış...Bir de "Çıkartmalı Kış Eğlenceleri Kitabım"...Tam da almak istediğimden...Çook beğendi(k)!!!

Yeni yıl arkadaşımıza ve çekilişi düzenleyen Seher arkadaşımıza çook teşekkür ediyoruz...Emeğinize sağlık...
İyi yıllar!!
Elif.Ada(3 yaş)

Hiç yorum yok: