Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


20 Aralık 2009 Pazar

Yeni Yıl Arkadaşım

Keo & Ceren (26 aylık)

Montessori grubumuzda yapılan yeni yıl çekilişinde, Ceren İpek Abla'sına çıkmıştı.
Geçen hafta da hediyeleri geldi..


Ben önceden anlatmıştım ona yeni yıl için hediye alıp bizim de hediye göndereceğimizi.
Paketi görünce çok heyecanlandı, hemen açması lazımdı :)


İpek Ablası birsürü hediye yollamıştı. Hangi birine bakacağını şaşırdı, hepsinde "aaa!! anne bakşanaa! bak bakk ne may buydaa!" diye sevinç çığlıkları attı:)



En sevdiği hayvanın kedi olduğunu bilmiş İpek Ablası ve kedili yeniyıl kartı hazırlamış, içine de güzel dileklerini yazdırmış annesine.
Kendi elleri ile çok güzel bir hatıra resim yapıp ikisinin de isimlerini yazmış.
Yapa Yayınları'ndan özenle seçilmiş iki kitap almış.
Vee mıknatıslı ahşap geometrik şekil panosu.

İpek ve Fulya'ya çok teşekkür ederiz.
Herkesin yeni yılı şimdiden kutlu olsun. 2010 hepinize şans getirsinn..

Hiç yorum yok: