Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


21 Aralık 2009 Pazartesi

BEÖ - Fotoğraf / Ekin'den Zeynep'e Fotoğraf Albümü

Berna & Ekin (38 ay)

http://ekinvebiz.blogspot.com/

Yeni yıl çekilişimiz ile ilgili yazı yazmaktı niyetim, ama çekilişte Ekin'e çıkan arkadaşı Zeynep için hazırladığımız foto-albümün BEÖ-Fotoğraf etkinliğine dahil olduğunu düşünerek önce bunu yayınlamak istedim. Tabi Zeynep'in eline geçmesini bekledim yayınlamadan önce :)

Her şey Zeynep'in annesi Berrak'ın, Ekin'in fotoğrafını istemesiyle başladı :)) Kuru kuru bir fotoğraf göndermek istemedim. Ne yapsam diye düşünürken Ekin'in babasının daha önce çekmiş olduğu fotoğraflar aklıma geldi. Ekin'in değişik yüz ifadelerinin yer aldığı fotoğraflardı bunlar.


"Bunlarla bir albüm hazırlamalı" dedim ve fotoğraflara bakınca aklıma ilk gelen şeyleri yazdım, Ekin'in ağzından tabi. Böylece Ekin doğrudan mimikleriyle Zeynep'le konuşmuş olacaktı. Zeynep'in hoşuna gideceğini, onu birazcık da olsa gülümseteceğini düşündüm. Umarım öyle olmuştur. Çünkü Ekin'le biz bu albümü hazırlarken çok eğlendik.

Ekin, kapak sayfasına simler ve kalpler, arka sayfaya kalpler, iç sayfaya da el izleri baskısı koyarak süsledi albümü. İçine de iyi dileklerimizi ve sevgilerimizi koyduk, gönderdik :)



4 yorum:

Montessori Egitimi Yazarlari dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Esra dedi ki...

ne kadar guzel bir fikir bu. Ellerine saglik. Ama minnos da ne guzel pozlar vermis. Hakkini vermek lazim. :-) Super

Berna dedi ki...

Teşekkürler Esra. Evet onun o güzel pozları beni heyecanlandırdı bu iş için zaten :))

Berna dedi ki...

Çekin çekin, böyle kopyaya kimse birşey demez :))