Yasal Uyari

Aksi belirtilmedikce bu sitede yayinlanan tum yazilarin ve fotograflarin telif hakki yazarina aittir. Izinsiz yapilan tum alintilar icin hukuki yollarin acik oldugu hatirlatilir.
-----------------------------------------

Tanitim

Bu blog, cok yazarli olup Montessori Egitimi mail grubu uyelerinin yazilarindan olusmaktadir ve Montessori Egitimi ile ilgili yazilar icermektedir. Yazarin ismi (ya da takma ismi) yazinin genelde basinda ya da sonunda yer almaktadir.

Buyuyorum Egleniyorum Ogreniyorum aktiviteleri her iki haftada bir konu degistiren ve uyelerimizin cocuklar ile yaptigi calismalari icermektedir.

Buyrun, hosgeldiniz...


26 Aralık 2009 Cumartesi

B.E.Ö:YENİ YIL

Ayça-Erin (2.8 yaş)
Uzun zamandır yapsak bile yazamadığım BEÖ aktivitelerinin yılbaşı olanını artık yazsam ne iyi olur değil mi ?

Geçen seneki burada
Yapılma aşaması çok spontan olduğu için adım adım çekemedim ama anlatıyorum.

Eski kullanılmış büyük kartona bir çam ağacı çizdik. En kolay yol küçükten büyüğe iç içe geçmiş 3 tane üçgen çizmek. Erin atık kağıtları keserken parça pinçik ben de çam ağacını kestim. Bol miktar gazete kağıdı ve atık kağıtları bir yapıştırıcı ile ağacımıza tek tek yapıştırdık. Sonra yeşil bir parmak boyasını sulandırıp sünger ile kağıtların üstüne sürdük. Kuruması için bıraktık. Onlar kururken biz de süslerini kestik. Renkli, parlak, sünger atık kağıtlardan çeşitli boylarda süsler kestik.

001

Simli uhular ile çevresini boyadık. En üstüne bir de yıldız taktık. Süs ağacımızın yanına duvara astık.

2009_12_25-1

Hiç yorum yok: